Marketing automation dla e-commerce

Popraw konwersję dzięki Marketing Automation

Wspieramy naszych klientów w optymalizacji konwersji nie tylko przez ulepszanie ich stron www i kampanie płatne ale też przez uruchamianie dodatkowych mechanizmów Marketing Automation, które pomagają uzyskać więcej przychodu z ruchu, który już raz pozyskali.

Sprawdź, jak możemy Ci pomóc.

Poproś o wycenę
Usługi w ramach Marketing Automation

Wiemy, jak to robić

Marketing Automation to szeroki wachlarz działań, których odpowiednie dopasowanie do poszczególnych grup użytkowników potrafi skutecznie zwiększyć przychody sklepu w ramach tej samej puli użytkowników, z którymi już wcześniej został nawiązany kontakt.

Audyt prowadzonych kampanii Marketing Automation

Prowadzisz działania Marketing Automation ale ich efekty nie są dla ciebie satysfakcjonujące? Przeanalizujemy dla Ciebie ich jakość i efektywność a także zaproponujemy zmiany i poprawki oraz nowe rodzaje aktywności w tym kanale.

Rekomendacje nowych kampanii i narzędzi do Marketing Automation

Opisz nam swoje potrzeby a my zbadamy rynek i zaproponujemy dopasowane do nich narzędzia. Przygotujemy również sugestie konkretnych typów kampanii jakie powinieneś i mógłbyś prowadzić.

Przygotowanie strategii marketingowych

Jeśli nie wiesz jakie działania będą najlepsze dla Twojej marki możemy przygotować dla Ciebie strategię takich działań, na podstawie pogłębionego wywiadu i analizy danych o zachowaniu użytkowników na Twojej witrynie.

Konfiguracja i optymalizacja kampanii

Jeśli w Twojej firmie brakuje marketera lub nie masz czasu zająć się ustawianiem kampanii samodzielnie możesz zlecić to zadanie nam. Dopilnujemy aby wszystkie działania zostały odpowiednio ustawione oraz zajmiemy się ich regularną optymalizacją.

Audyt działań e-mail marketingowych

Prowadzisz kampanie email marketingowe ale nie wiesz czy ich wyniki są dobre? Nie wiesz jak analizować dane i jakiś efektów się spodziewać? Jako doświadczona w temacie agencja zaudytujemy Twoje działania, powiemy co robisz dobrze a co wymaga jeszcze poprawy i pomożemy zdefiniować nowe cele.

Prowadzenie kampanii e-mail marketingowych

Jeżeli potrzebujesz wsparcia w prowadzeniu kampanii e-mail marketingowych tu również możemy Cię wesprzeć. Newslettery, maile okolicznościowe, automatyzacje cross- i up-sellingowe czy czyszczenie bazy newslettera to tylko niektóre z działań, które realizujemy dla naszych klientów.

Marketing Automation dla sklepu B2C

Sprzedajesz w modelu B2C?

Rynek e-commerce jest ogromny a konkurencja ciągle rośnie. Dzięki narzędziom Marketing Automation możesz odzyskać raz pozyskany ruch oraz pozostawać w stałym kontakcie z klientami, którzy już zrobili u Ciebie zakupy.

Odpowiednio przygotowana i dobrze realizowana strategia zapewni wyższą konwersję i LifeTime Value.

Sprawdź, co możemy zrobić dla Twojego sklepu
krok 1

Audyt

Zbadanie dotychczas prowadzonych działań, weryfikacja ich konfiguracji oraz analiza ich wyników będą podstawą do przygotowania rekomendacji i planu działania.

krok 2

Strategia

Kompleksowa strategia oparta na analizie danych, pogłębionym wywiadzie o marce/produktach/usługach, badaniu rynku oraz oczekiwanych efektach będzie bazą dla realizacji Twoich celów biznesowych.

krok 3

Działania i wyniki

Stopniowe wprowadzanie nowych narzędzi i kampanii, regularne wysyłki e-mail marketingowe czy sms-owe, odzyskiwanie porzuconych koszyków to tylko wybrane działania na start. Testy A/B, comiesięczna analiza danych i propozycje rekomendacji pozwolą na ciągłe zwiększanie rentowności tego kanału marketingu.

nasz proces

Strategia zbudowana na wieloletnim doświadczeniu

W Marketing Automation liczy się odpowiednie planowanie, poznanie bazy użytkowników i wyczucie. Jakie działania dobrać, ile i jakich komunikatów pokazywać użytkownikowi, to czynniki, które mogą zadecydować o sukcesie strategii.

Dodatkowo poznanie marki sklepu/witryny i dopasowanie komunikacji do jej Tone of Voice zapewni jej spójną komunikację marketingową we wszystkich kanałach sprzedaży co wpłynie na jej wiarygodność, sympatię i zaufanie u klientów.

Poproś o audyt
Case Study

Wystarczył rok aby zwiększyć obroty sklepu o 1150%

Skuteczna realizacja strategii marketingowej ustalonej na początku współpracy pozwoliła na osiągnięcie celów lepszych niż zakładane, przy utrzymaniu opłacalności kampanii reklamowych.

Liczba transakcji w ciągu roku zwiększyła się o 1167%, a ROAS konta wzrósł z 232% do 860%.

Anna Pałka
eCommerce Director NieTylkoFiranki.pl
1150%
Wyższe przychody w rok
Zaufali nam:
Superpolisa.pl - ubezpieczenia online - e-commerce - lead generation - logoToysRUs - sklep z zabawkami i artykułami dla dzieci - e-commerce - logoMarbo Sport - sklep sportowy - orbitreki, hantle, sztangi, rowery treningowe - logo - e-commerceFrisco.pl - sklep spożywczy on-line - e-commerce FMCG - logoBee.pl - AleZielonySklep - sklep spożywczy on-line - FMCG - logo
Wycena

Dowiedz się, co możemy dla Ciebie zrobić

Przekaż nam podstawowe informacje o Twoim biznesie, a na pewno skontaktujemy się, aby wspólnie omówić możliwości jego rozwoju.

Dziękujemy za kontakt! Odezwiemy się wkrótce :)
Ups! Nie udało się wysłać formularza - popraw dane i spróbuj ponownie.