Nie Tylko Firanki
2/11/2021

Wystarczył rok aby zwiększyć obroty sklepu o 1150%

Skuteczna realizacja strategii marketingowej ustalonej na początku współpracy pozwoliła na osiągnięcie celów lepszych niż zakładane, przy utrzymaniu opłacalności kampanii reklamowych.

Skuteczna realizacja strategii

Dzięki odpowiedniej optymalizacji kampanii i efektywnemu zarządzaniu grupami produktowymi udało się już w drugim miesiącu naszych działań osiągnąć pożądany zwrot z inwestycji. Dalsza praca oraz testowanie nowych rozwiązań pozwoliło na skalowanie kampanii i wzrost jej przychodów.

Zwiększanie skali działań

Po osiągnięciu wstępnej rentowności, przeszliśmy do konsekwentnego skalowania działań. Nasza praca pozwoliła osiągnąć bardzo dobre wyniki i sprawiła, że sklep zapewnił sobie stabilizację przychodów poprzez dywersyfikację źródeł klientów.

Wzrost przychodów

1150%
Wzrost przychodów z kampanii SEM

wzrost ROAS

860%
Kluczowy wskaźnik opłacalności wzrósł w ciągu roku z 232% do 860%

Przygotowanie do rozpoczęcia działań

Stan zastany

Przed rozpoczęciem współpracy w sklepie nie były prowadzone żadne działania Google Ads. W związku z tym kluczową sprawą było zdobycie niezbędnych danych oraz ustalenie docelowych wskaźników opłacalności (ROAS), które pozwolą ustalić rzeczywistą rentowność kampanii.

Ustalenia z klientem pozwalały na skalowanie budżetu, przy założeniu utrzymywania odpowiednich marż.

Filary proponowanej strategii

  1. Kampanie produktowe (PLA) - umożliwiające wyświetlanie reklam produktów wraz ze zdjęciem, ich tytułem i ceną
  2. Kampanie w sieci wyszukiwania
  3. Dynamiczne kampanie w sieci wyszukiwania (DSA)
  4. Remarketing dynamiczny - umożliwiający wyświetlanie dedykowanych reklam użytkownikom, zawierających produkty które oglądali wcześniej w witrynie

Kompleksowa obsługa

Zaopiekowaliśmy się kampaniami reklamowymi od początku do końca, wykonując m.in.:

  • opracowanie struktury konta
  • dobór odpowiednich słów kluczowych
  • optymalizację i kontrolę stawek oraz budżetów
  • ścisłą współpracę z klientem przy komunikowaniu promocji

Opieka analityczna

Start kampanii został poprzedzony wdrożeniem odpowiednich kodów analitycznych, które pozwoliły na śledzenie ruchu użytkowników na stronie, a także optymalizowanie skuteczności naszych kampanii.

Wyzwania i cele kampanii:

  • wzrost przychodów sklepu (liczba zamówień, średnia wartość zamówienia, powracalność)
  • wzrost transakcji w sklepie (współczynnik konwersji, liczba zamówień)
  • wzrost wartości średniego koszyka (Average Order Value)

Wyniki:

Szybki sukces i skalowanie

Dzięki odpowiedniej optymalizacji kampanii i efektywnemu zarządzaniu grupami produktowymi udało się już w drugim miesiącu naszych działań osiągnąć pożądany zwrot z inwestycji. Dalsza praca oraz testowanie nowych rozwiązań pozwoliło na skalowanie kampanii i wzrost jej przychodów.

Rezultaty długofalowe

W wyniku obsługi przez Critical, osiągnęliśmy:

  • wzrost liczby kliknięć - 271%
  • wzrost liczby transakcji - 1167%
  • wzrost przychodów - 1150%
  • wzrost zwrotu z inwestycji (ROAS) - z 232% do 860%

Kampania jest dalej obsługiwana a klient w wyniku odniesionych wspólnie sukcesów, powierzył nam także opiekę nas SEO, dzięki czemu możemy lepiej wspierać sukces jego biznesu.

doświadczenia klientów

Co mówią nasi klienci:

Ci, którzy nam zaufali, wiedzą, że było warto

“Z Critical.pl pracujemy od początku sklepu nietylkofiranki.pl. Zespół agencji uwierzył w nasze wyjątkowo ambitne plany i 2 lata później jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników notując kilkudziesięcioprocentowe wzrosty sprzedaży rok do roku w kanałach SEO i SEM.”

Anna Pałka
Szefowa e-commerce - NieTylkoFiranki.pl

“Współpracę z firmą Critical rozpoczęliśmy w połowie 2021 r. Od samego początku z pełną energią zaangażowali się w projekt rozwoju SEO/SEM naszej strony. Ich doświadczenie i szerokie wsparcie merytoryczne są na wysokim poziomie, a kontakt w sprawach nagłych jest zawsze bardzo sprawny. Jestem przekonany, że mogę polecić firmę Critical z pełną odpowiedzialnością jako rzetelnego i solidnego partnera.”

Tomasz Wójcik
Specjalista ds. Marketingu w SuperPolisa.pl

“Zespół Critical od ponad ośmiu lat obsługuje kanały SEO, SEM i e-mail marketing naszego sklepu co roku dowożąc świetne wyniki. Dzięki ich systematyczności, zaangażowaniu i partnerskiemu podejściu możemy z sukcesem rozwijać naszą markę w Polsce i za granicą.”

Michał Ulikowski
Marbo-Sport.pl - Właściciel

Chcesz rozwinąć swój
e-commerce?

Skontaktuj się z nami, abyśmy mogli dostosować ofertę do Twoich potrzeb.

Skontaktuj się

Opisz swój cel sprzedażowy, a my wrócimy z konkretami.

Skontaktuj się

Zapytaj o audyt

Potrzebujesz audytu Twojego biznesu?

Audyt