digitalcultures.pl
14/10/2022

Skuteczna promocja wydarzeń dla wymagających użytkowników - Digital Cultures

Dwie edycje kulturalnego festiwalu z wysoką frekwencją i dobrze dobraną publicznością - dzięki udanej współpracy instytucji kultury z zespołem Critical.

Ścisła współpraca i planowanie z wyprzedzeniem

Bardzo dobre wyniki finansowe osiągnięte dzięki efektywnie prowadzonej przez Critical kampanii Google Ads pozwoliły klientowi zainwestować również w kanał organiczny. Dzięki lepszej widoczności w wynikach wyszukiwania wzrosła wiarygodność sklepu klienta oraz wyniki obu kanałów.

Frekwencja mimo pandemii

O ile pierwsza edycja Digital Cultures którą obsługiwaliśmy, odbywała się jeszcze w czasach przed-covidowych, o tyle kolejna - w 2020 roku - trafiła w sam środek obostrzeń. Na szczęście w obu przypadkach wypracowaliśmy bardzo dobre efekty.

Wzrost liczby zarejestrowanych uczestników R/R

+150%
Kampanie promujące wydarzenie bardzo pomogły we frekwencji

Wzrost skuteczności e-mail marketingu

+382%
Strategia e-mail marketingowa przyniosła oczekiwane efekty

Przygotowanie do rozpoczęcia współpracy

Stan początkowy

Wydarzenie odbywało się zarówno on-line jak i off-line, co o ile w 2022 roku jest normalne, o tyle w 2019/20 nadal było nowością w świecie kultury. Jednocześnie czasy pandemii przeniosły wiele atrakcji do sieci - a to znacznie utrudniło zdobywanie publiczności - ze względu na dużą konkurencję.

Filary wdrożonej strategii

  1. Analiza potrzeb uczestników konferencji
  2. Przygotowanie strategii i planu działań marketingowych
  3. Bieżący monitoring i reagowanie na zmiany

Kompleksowa obsługa

Współpraca w zakresie marketingu objęła m.in.:

  • konfigurację rozbudowanej analityki na stronie
  • rekomendacje z zakresu UX
  • konfigurację narzędzi CRM/e-mail marketing
  • przeszkolenie zespołu klienta z obsługi narzędzi
  • Raportowanie wyników poprzez dashboardy w Data Studio (Looker)

Wyzwania i cele:

  1. wzrost rejestracji na wydarzenie przy ogromnej konkurencji
  2. skuteczna współpraca przy szybko zmieniającym się zakresie
  3. wdrażanie zmian i optymalizacji pomimo niedoskonałości technicznych strony
  4. zapewnienie dobrych wyników dla wersji on-line i off-line

Wyniki

Spełnione obietnice

Dzięki dobrze przygotowanej strategii i świetnej współpracy z zespołem Digital Cultures, udało nam się przeprowadzić działania promujące dwie edycje wydarzenia, dostarczając oczekiwaną publiczność - nie tylko w takiej liczbie, jaka była planowana, ale także spełniającą wszelkie pozostałe warunki - zainteresowań, wieku, etc.

doświadczenia klientów

Co mówią nasi klienci:

Ci, którzy nam zaufali, wiedzą, że było warto

“Z Critical.pl pracujemy od początku sklepu nietylkofiranki.pl. Zespół agencji uwierzył w nasze wyjątkowo ambitne plany i 2 lata później jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników notując kilkudziesięcioprocentowe wzrosty sprzedaży rok do roku w kanałach SEO i SEM.”

Anna Pałka
Szefowa e-commerce - NieTylkoFiranki.pl

“Współpracę z firmą Critical rozpoczęliśmy w połowie 2021 r. Od samego początku z pełną energią zaangażowali się w projekt rozwoju SEO/SEM naszej strony. Ich doświadczenie i szerokie wsparcie merytoryczne są na wysokim poziomie, a kontakt w sprawach nagłych jest zawsze bardzo sprawny. Jestem przekonany, że mogę polecić firmę Critical z pełną odpowiedzialnością jako rzetelnego i solidnego partnera.”

Tomasz Wójcik
Specjalista ds. Marketingu w SuperPolisa.pl

“Zespół Critical od ponad ośmiu lat obsługuje kanały SEO, SEM i e-mail marketing naszego sklepu co roku dowożąc świetne wyniki. Dzięki ich systematyczności, zaangażowaniu i partnerskiemu podejściu możemy z sukcesem rozwijać naszą markę w Polsce i za granicą.”

Michał Ulikowski
Marbo-Sport.pl - Właściciel

Chcesz rozwinąć swój
e-commerce?

Skontaktuj się z nami, abyśmy mogli dostosować ofertę do Twoich potrzeb.

Skontaktuj się

Opisz swój cel sprzedażowy, a my wrócimy z konkretami.

Skontaktuj się

Zapytaj o audyt

Potrzebujesz audytu Twojego biznesu?

Audyt