Superpolisa.pl
14/4/2022

SuperPolisa.pl - broker ubezpieczeń skutecznie konkurujący ze sprzedażą bezpośrednią

Bliska współpraca z klientem, skoncentrowana na rozbudowie treści strategia i dobra analityka pozwoliły na wypracowanie dużego wzrostu widoczności strony. Po roku od rozpoczęcia działań widoczność witryny wzrosła ponad 2,5-krotnie a średnia pozycja strony przesunęła się aż o 16 miejsc do góry.

Analityka, dane i jeszcze raz analityka

Dzięki kompleksowym audytom analityki i SEO oraz wdrożeniu nowych narzędzi do mierzenia danych zdefiniowaliśmy najważniejsze elementy wymagające poprawy i optymalizacji. W ten sposób rozpoczęliśmy proces zbierania danych, będących podstawą wszystkich następnych działań.

Wysokiej jakości treści podstawą dobrego SEO

Przygotowanie szczegółowego planu rozbudowy treści na stronie pozwoliło nam szybko zwiększyć widoczność strony klienta w wynikach wyszukiwania i wprowadzić ponad 140% więcej fraz do TOP10 wyników wyszukiwania oraz 70% więcej fraz do TOP50.

Wzrost widoczności organicznej

170%
Wzrostu widoczności organicznej po 12 miesiącach

Wzrost liczby fraz w TOP 10

140%
Wzrost liczby fraz w TOP10 po 12 miesiącach

Przygotowanie do rozpoczęcia działań

Stan początkowy

Krótko przed rozpoczęciem współpracy strona przeszła gruntowne zmiany. Niestety kwestie SEO i analityki nie zostały uwzględnione w trakcie projektowania przez co klient potrzebował pomocy w zaopiekowaniu się tymi aspektami aby odbudować utraconą widoczność. Naszą rolą było więc wykonanie audytów SEO i analityki aby zdefiniować listę konkretnych prac do wykonania oraz, wraz z zespołem klienta, wdrożyć je na stronę. Kluczowe było przede wszystkim szybkie zoptymalizowanie treści na stronie (on-site) i jednoczesne rozpoczęcie działań off-site.

Ustalony z klientem stały budżet pozwolił na zaplanowanie kompletnej strategii.

Filary proponowanej strategii

  1. Jednoczesne rozpoczęcie optymalizacji on-site i off-site
  2. Podpięcie zaawansowanej analityki aby badać zachowanie użytkowników
  3. Tworzenie wysokiej jakości treści na stronę

Kompleksowa obsługa

Zaopiekowaliśmy się działaniami SEO od początku do końca, wykonując m.in.:

  • research rynku i konkurencji
  • zaplanowanie szeroko zakrojonej strategii pozycjonowania z podziałem na grupy słów kluczowych wg. ich potencjału
  • optymalizując treści na stronie dzięki zespołowi naszych copywriterów

Wyzwania i cele kampanii:

  1. Wzrost widoczności organicznej strony (liczba słów kluczowych w TOP 10 i TOP 50, rozpoznawalność marki superpolisa.pl)
  2. Wzrost ruchu organicznego na stronie (liczba sesji, liczba użytkowników, średnia ilość stron na sesję)
  3. Wzrost liczby konwersji (liczba wypełnionych formularzy, wyszukiwanie placówek stacjonarnych)

Wyniki

Szybki sukces i skalowanie

Dzięki odpowiedniej strategii i dynamicznemu reagowaniu na kolejne zmiany asortymentowe udało się już po 6 miesiącach wypracować ponad 350-procentowy wzrost przychodów. Dalsza praca oraz wprowadzanie nowych działań pozwoliło na zwiększenie budżetu SEO oraz dynamiczny wzrost widoczności sklepu w wynikach wyszukiwania.

Rezultaty długofalowe

Po roku działań SEO:

  • wzrost widoczności SEO o 170%
  • wzrost liczby fraz w TOP10 o 140%
  • wzrost liczby fraz w TOP50 o 70%
  • wzrost średniej pozycji strony o 16 miejsc
doświadczenia klientów

Co mówią nasi klienci:

Ci, którzy nam zaufali, wiedzą, że było warto

“Z Critical.pl pracujemy od początku sklepu nietylkofiranki.pl. Zespół agencji uwierzył w nasze wyjątkowo ambitne plany i 2 lata później jesteśmy bardzo zadowoleni z wyników notując kilkudziesięcioprocentowe wzrosty sprzedaży rok do roku w kanałach SEO i SEM.”

Anna Pałka
Szefowa e-commerce - NieTylkoFiranki.pl

“Współpracę z firmą Critical rozpoczęliśmy w połowie 2021 r. Od samego początku z pełną energią zaangażowali się w projekt rozwoju SEO/SEM naszej strony. Ich doświadczenie i szerokie wsparcie merytoryczne są na wysokim poziomie, a kontakt w sprawach nagłych jest zawsze bardzo sprawny. Jestem przekonany, że mogę polecić firmę Critical z pełną odpowiedzialnością jako rzetelnego i solidnego partnera.”

Tomasz Wójcik
Specjalista ds. Marketingu w SuperPolisa.pl

“Zespół Critical od ponad ośmiu lat obsługuje kanały SEO, SEM i e-mail marketing naszego sklepu co roku dowożąc świetne wyniki. Dzięki ich systematyczności, zaangażowaniu i partnerskiemu podejściu możemy z sukcesem rozwijać naszą markę w Polsce i za granicą.”

Michał Ulikowski
Marbo-Sport.pl - Właściciel

Chcesz rozwinąć swój
e-commerce?

Skontaktuj się z nami, abyśmy mogli dostosować ofertę do Twoich potrzeb.

Skontaktuj się

Opisz swój cel sprzedażowy, a my wrócimy z konkretami.

Skontaktuj się

Zapytaj o audyt

Potrzebujesz audytu Twojego biznesu?

Audyt